Post Elite XC - Thompson vs Shields

Ja, vad ska man säga. Förmodligen min sämsta prediction sedan jag började tippa för fyra år sedan. Visserligen skrev jag att jag trodde att Shields hade ett litet övertag men inte någonstans, inte ens nära inte någonstans, trodde jag att Shields skulle submitta Thompson på mindre än en minut. Helt sinnes. Jaja, det är bara att ta nya tag till nästa gala. Jag ligger ändå, tack vare ett mycket bra juni (se nedan), ordentligt plus. Anledningen till att jag lade två bet på Fabricio Werdum var att jag tyckte att oddsen var löjligt bra redan 27:e april och när de sedan blev ännu bättre så lade jag givetvis ett nytt bet. Mitt enda minus nedan var Fioravantis förlust mot Diego Sanchez. Oddsen var grymma och det var inte heller jättelångt ifrån att även den satt. Men men - shit happens.

Betting June

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0