Besökare och ratings Dreams 5

Innan jag skriver den första delen om Kazushi Sakuraba tänkte jag kort flika in de oerhört viktiga siffrorna från Dreams för Dreams och de finns att läsas på Fightopinion - Fightopinion
Tyvärr verkar siten vara nere för tillfället men förmodligen är den uppe snart igen.
Edit: Nu är den uppe igen och här är siffrorna

"The top headline in the major newspapers is the fact that the fans at the show heavily booed Yoshihiro Akiyama.

The claimed attendance was 11,986. There is discussion of Kiyoshi Tamura working the DREAM 6 show on 9/23 at Saitama Super Arena.

The ‘golden time’ telecast reportedly drew a 10.0 rating overall, with the highest quarter-hour mark being the Yoshihiro Akiyama vs. Katsuyori Shibata fight at 13.7."


Om jag inte minns helt fel så var besökarantalet cirka 11.000 och ratingen 10.0 med en topp i Akiyamas match på runt 13.2 men jag återkommer med betydelsen av dessa siffror OCH givetvis rätt siffror..

Dreams 5

Fightermag har en intressant artikel om galan - obs *spoiler* - Fightermag.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0