Och detta är vad tidningarna skriver

Eftersom länken till videon med Fedor vs. Sylvia så påpassligt tagits bort från alla videositer så klistrar jag in lite kommentarer från diverse siter - även mainstreamsiter.


The Sun - "Sylvia: Fedor is incredible" Här kan man för övrigt också se fighten.

MMA-WEEKLY - "Fedor re-establishes role as top heavyweight"

Sherdog - "Fedor reigns supreme"

Visst hade man väntat sig att Fedor skulle vinna - men kanske inte på det sättet. Jag hade trott att Syliva åtminstone skulle kunna hålla Fedor på avstånd ett tag åtminstone, jag hade helt fel.

Någon frågade efter senaste träningen om jag tyckte att det var värt att betta på den här fighten - i Sylvias favör. Jag svarade "ja" men sa också att jag aldrig någonsin mer kommer att spela pengar mot Fedor. Jag har gjort det tidigare och förlorat varje gång.

Fedor är MMA:s Tiger Woods, Michael Jordan, Sergei Bubka, Michael Johnson, Alexander Karelin, Annika Sörenstam, Jelena Isinbajeva, Roger Federer, Rocky Marciano och ja - ni förstår. Jag kommer att se honom live innan han slutar. Jag måste se honom live. Han är inte mänsklig.

Cyborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0