Så, denna blogg

Eftersom jag har följt MMA dagligen sedan 2002 så tyckte jag att det var dags att jag började dela med mig av mina så kallade kunskaper. Och därför diskutera kring MMA i Sverige, USA och Japan. Om jag har sjukt tråkigt kanske också Cage Rage i Storbritannien - men då skall det verkligen vara helt dött.

Så, denna blogg kommer att innehålla nyheter, men också intervjuer, reflektioner och inför större event också betting.

Mitt intresse för MMA väcktes när jag första gången såg Kazushi Sakuraba. Och vem kan inte säga att ett intresse för MMA har väckts när man har sett honom?

Följdaktilgen kommer jag att diskutera kringa diverse topics från idag. Och jag kommer att börja denna bloggs resa där min egen resa började - nämligen med Kazushi Sakuraba.

Flying Saku

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0